Tuesday 18 October 2011

maddy jane..

sape doe??   ntah budak mane tah,, importantly,, over the sea la...
aku rse minat plak tengok die nyanyi,,
die supo najwa latif la kat negara kita.. bukan aku kate najwa latif hebat macam die,,
maksud aku supo 2, sbb mereka adalah budak2 yg mencover lagu artis2 terkenal, n publish video kat youtube,, n rmai yg tengok,,, smpai berjuta2 viewers...
dewasa ini,,ramai gak belia2 n beliawati yg berbuat seperti mereka,,
 tapi aku tertarik kat budak nie, sbb smua lagu yg dia bawak sedap n menjadi,,,
hari 2, aku kebosanan, aku bukak la video2 kat youtube, tgok la video2 mereka2 yg mencover lagu org nie,, almost nyanyi laju2, aku rse sbb nafas x sampai,, sedap 2, memey sedap,, tapi nyanyi laju sangat,, rse x feel... tpi budak maddy jane nie, die nyanyi x laju,, n sedap... supo hok penyanyi asal la.. muka pon lawa,,, n aku rse dia nie, org kaya,,
 aku mula kenal die, bila adik aku, pam aka farhana tunjuk die nyanyi lagu price tag,, comel sangat,,, terus aku usya video2 dia yg lain...

No comments:

Post a Comment