Friday 15 April 2011

making a video,,,,

we all,, aku n sibling aku start making our video,,, i dont know spe yg bwak pengaruh,,, teacher shidah mybe,,,
acc smua 2 krja ketiga2 adik aku yg kebawah yg berumur 15, 13 n 10 tahun,,, their enjoy making their own video,,, n i'm being the supporter,, aku x rse ianya krja buang mse,,, coze ianya bleh dijadikan knangan bersama di mse hadapan di samping dapat mengeratkan tali hubungan silaturrahim sesama we all adik beradik,,, mak ngan ayah aku x ckp pape,,, dorang jadi tukang gelak je bila tgok hasilnya,,, nie aku kongsi sket video yg dorang buat,, acc, banyak lagi, tapi aku x shuer rakam kat handset spe,, nie yg ade kat henset aku la,,, x dek la segempak mne coze ianya krja budak2 di bawah umor n camera yg x berapa nak canggih,,, tapi setiap kali, aku tgok, aku akan tergelak,,, enjoy ya,,, spe x nak tgok, x yah tgok,,, hahahaha,,, 
suka hati akulah!!!!

attention!!! b4 bukak video nie,,, pause la dlu lagu kat my blog eh...


kedua2 video nie, berlokasikan kampong aku kat teluk menara, manir,,, terengganu darul naim,,,
sekian,,,,,

No comments:

Post a Comment